Nuffnang Ads

Thursday, August 22, 2013

Kancil Bakal Bergelar Bapa

Hahahaha saje je gempak sangat bubuh title. Apa-apa pun kata-kata kita adalah doa. Semoga cepatlah Kancil dapat baby yang ramai, soleh dan beriman belaka :) Amin... 

Macam biasa, aktiviti orang kahwin kan. Jumpa kawan lama, gelak-gelak, bahan-bahan, makan melantak tak ingat dunia, bergambar sakan dan ungkit cerita lama. Hahaha. Tapi kali ni I memang tak dapat join lama sangat sebabnya kesuntukan masa. Banyak tempat untuk disinggah. Dahlah bergerak dari Seremban pun agak lewat. Lepas tu tunggu sorang-sorang datang macam lah dari Kelantan, memang gastrik jugak lah pukul 3.00 pm lebih baru dapat makan. Makan carutan jugak telinga diorang haritu. Nasib koranglah siapa suruh lembab. Perangai sama dari zaman nak pegi kelas. Menyirap jee.. Haha.

Amanat ape tu?
Semoga perkahwinan Kancil dan Azlina berkekalan sehingga ke Jannah. Doakan kami berduaan pulak lepas ni ye. Rasanya bulan Disember ni Epul pulak akan melangsungkan perkahwinan. Yes, yes! Boleh turun Segamat! Sebab Epul memang duduk Segamat. Tempat jatuh lagi dikenang. Hehehehe.

Tahnial Cil :)
Tahniah Azlina
Tak banyak pose yang ada. Cuma beberapa je. Sebab masa yang singkat. Tapi kalau jumpa lama-lama pun bukan bergambar je. Kutuk-mengutuk sesama sendiri jadi best dari camwhoring. Muahaha! Jadilah, beberapa gambar pun dari takde.

Rindu Leez! Ni gambar wajib ye tiap kali jumpa.
BoiBoi dah besar sekarang... hensem dah adik kak Baby ni hahaha
Freestyle : tumbuk muka Kancil sambil pegang makanan
Till we meet again, friends! 

Kalau ada kenduri kendara kenduru jemputlah aku lagi, insya-Allah hadir. Selagi ada nyawa, kudrat dan masa yang terluang. Dari FRIM ni kita ke Segamat, Johor nanti ye :)

Wanie - Hotguy - Simba - Epul - Kancil - Isteri Kancil - Leez - WanBrem - Abid - Daman
11 Syawal 1434H



No comments:

Post a Comment