Nuffnang Ads

Wednesday, August 28, 2013

Raya Oh Yeah : Raya Sangat!

Lengkap semuanya. Baju raya, makanan, budak-budak berkejaran dan kamera! Semua best, siap ada photo-booth yang ditaja oleh kecik. Ruang pun besar dan mampu menampung ramai-ramai. Terima kasih sangat-sangat tuan rumah sebab bagi kami semua anak beranak menyepahkan rumah akak yang cantik tu. Selesa sangat kami ni.

Antara yang hadir di rumah The Rocks ialah Kecik, Nuin, Rin, Putt, Wawa, Am, Eyna, Kak Maz dan CT Perak. Pertama kali dapat jumpa CT yang datang dari jauh. Selama ni dalam group aje. Hehe. Semua datang anak beranak dan I bawak bakal suami sahaja. Anak belum.ada. Alaaaa tak sabarnya. Seronok tengok bebudak berlarian. Macam biasalah tugas I kan menjadi Ticer (teacher) kepada diorang. Sayang sebab Am kena balik awal, kakak ipar nya accident... Alhamdulillah takde apa-apa, kereta saja yang teruk.

Makanan best sangat! Paling best mihun sup. Perghhhhhhh. Lepas tu ada lah kerepek, mihun goreng dan nugget untuk kudap-kudap. Paling sedap dikudap ialah kek cokelat. Macam biasa la.... I yang paling banyak mengulang kek ye. Lepas makan, semua bergambar raya anak beranak. Siap ada props! Tq Kecik. Jasamu dikenang. Cantik semuanya. Last sekali, jamulah mata dengan gambar-gambar dari handphone semata-mata. Ada jugak kamera tuan rumah, Abang Rockstar. Tapi lambat sikit. Its ok! Gambar dari handphone pun dah cun! Heuheuheu.
Para suami
Repost dari Instagram Eyna :)
Idea : Wawa , Konsep : Kecik
Sesi melambak, lepas dah kenyang
Anak-anak murid Ticer!
Repost dari Instagram Eyna
Anak-anak murid Ticer dah tukar uniform. Semua dah berpeluh ye

Tak lupa juga, ada gambar dari kamera CT Perak. Wowwww, memang best! Ok, kami sporting. Ada sessi photoshoot tak cukup props boleh buat appointment dengan kami. Aksi paling terbaik kami akan bagi berbaloi dengan bayaran. Wiwiwiwiwi (I suka gelak Fynn Jamal ni ar.. Cute!)

Baru sekeping je ni...
Baru 2 keping..! More to come!


No comments:

Post a Comment