Nuffnang Ads

Friday, August 23, 2013

RSVP : Hadir Open House The Rocks

Yang ditunggu dah tiba. Dengan rela hati Kak CT akan buat open house di rumahnya di Semenyih. Dengan jemputannya ialah rakan-rakan HA. Ni yang best dapat gather dengan yang lain-lain. Siap ada tema ok. Salah satu usaha Kak CT mengumpulkan kitorang. Best sangat.

Dengan rasminya I dan Sayang akan hadir rumah terbuka Kak CT Rock dan Abang Rockstar pada 24 Ogos 2013 bersamaan 17 Syawal 1434H. Wow, macam pengumuman hari raya. Oh yeah, memang bising lah malam ni. Macam kenduri lah kot. Hehehehe. Dan ada tutorial cara memakai shawl yang akan di jalankan oleh Eyna! Adoiiii macam-macam hal.

Kitorang semua berbaju raya. Termasuk kaum-kaum lelaki dan anak masing-masing. Yang gegerl akan paka baju dari kain saka. Hahaha jangan tak tau kenapa kitorang panggil kain tu Saka Crepe. SEMUA tailor yang tolong jahitkan baju untuk kitorang punye kain Saka Crepe mesti ada problem. Kalau takde tailor pun mesti tak jumpa tailor yang sudi jahit dan macam-macam lagi. Memang kelakar la beli serentak, masalah pun serentak.

Wawa, Put, Nuin, Kecik, Kak CT, Kak Maz, Reen, Eyna, Dayah, Am dan lain-lain.. Jumpa korang dekat Semenyih ye! Muahx.

No comments:

Post a Comment