Nuffnang Ads

Tuesday, August 13, 2013

Kenapa Gaya Mencebik?

Cantik ke? Elok ke? I understand, if candid one. But what's with, "I think I wanna pose like, I don't like my picture to be taken!" Hahahahaha. You did slight better in duck-face, but both were PATHETIC! I cuma tak faham, kenapa gaya mencebik, kening berkerut, ala-ala mintak simpati itu dijadikan signature pose ek? Nak minta simpati lelaki-lelaki dan wanita-wanita di luar sana ke? Hanya u yang tau jawapan itu.

I saw her and his face in a beautiful smile, it was way more better. It's ok if u think your face is Lisa-Surihani-look-a-like and I don't mind, honestly, I won't give a curse in the comment column but pleaseeeeee, stay away from your 'mencebik' pose. It ain't cute, girl, u pretty face were gone with that pose! It ain't a 'Puss-in-boots' kinda sweet look, dude! You are a MAN, seriously, a GUY, with hairy chin. Buerrrghhhhhh!!~

Alamak, diharap minah-minah dan mamat-mamat yang pose macam ni dalam Instagram dan Facebook dan profile pictures untuk apa-apa social apps mereka tukarlah gaya ini. ANDA TIDAK CUTE. Gimme your sweetest smile! Sejuk mata memandang. Bukan mata I je, mungkin mata insan-insan lain yang terdetik dalam hati, "Perghhhh, pehal muka dia camni? Bibir hitam, eyebag selambak... Perrrrghhhh! Argh, like je la nanti dia kecik hati", pfffftttttt! Memang I perasan sangat sorang minah ni dekat Instagram selalu pose mintak maki ni. Sabar je lah asalkan u tak kacau rumahtangga I, buatlah pose macam mana pun kalau tak tahan langsung nanti I block je u terus.

PERHATIAN, JANGAN POSE MENCEBIK MACAM GAMBAR DI BAWAH INI YE. JANGAN CEMARKAN PEMANDANGAN MATA ORANG LAIN DENGAN KEPUTUSAN U UNTUK BUAT MUKA SEBEGINI INDAH :) 

Ok muka camni tapi lagi cebik! leh bayangkan tak?
Ala cayang.. baby ni cebik comel la tapi orang tua?? Arghhhhhh!~
Picture courtesy of  geeryder (cilok dari Google)


No comments:

Post a Comment