Nuffnang Ads

Tuesday, August 6, 2013

Wishlist : Koh Samui Jom!

I tak tau hantu apa dah resap dalam jiwa ni tak tau lah. Since beberapa hari asyik Google pasal Koh Samui aje. Banyak yang dah pergi came up with their point of view. Ada good review dan ada bad review. Seems like I have to balance up their review for my future destination. Of course, with my beloved future husband.

Memang dalam kepala ni dah ke sana je. Seronok sangat tengok view dekat sana. Ada kata sama je dengan Pulau Redang dan Pulau Perhentian dekat Malaysia tapi feel mesti lain dengan sini. Cuma I memang tak reti langsung bab currency. Tengoklah mesti I bebal camne nak guna duit lain dari Ringgit Malaysia.

Dapat something hasil dari Google




Nak kena cari flight murah. Nak kena cari chalet atau hotel murah. Nak kena tau mana spot menarik dan happening. Nak kena tau tempat makan yang halal. Macam-macam kena study ek. Kalo camtu kita pergi koboi aje lah Sayang. Naik kereta pun bolehhhh.

Ok map...
Kalau pergi tak jumpa tempat ni memang laaa
Ni macam best!
One of my passion... PARTAY!
Koh Samui ada monsun jugak atau bukak sepanjang tahun? Berdasarkan review yang ada, dah nampak bayang-bayang apa yang boleh dilakukan nanti. Ehemmmm!

No comments:

Post a Comment