Nuffnang Ads

Tuesday, December 9, 2014

#LHeday

Senang betul sekarang ni apa-apa pakai hashtag je tak payah taip panjang lebar. Terjebak jugak I pakai hashtag ni.
 
time ni dah selamat dedua jadi tunangan orang :)
The beautiful eday was held on 07.12.2014 in Taman Sri Paroi. Kak Yong is Sayang's niece and mine too! Cantik, pemilihan warna dan pelamin dan hantaran dan baju dan semua-semua. This is why I love beautiful wedding and engagement ceremonies, I love to see nice things and of course, pastel color always win. Untuk majlis ni, I tak tau nak sumbangkan apa. Kek dari Wondermilk je yang dalam kepala otak Mak Teh ni. Sebab itu yang sedap, itu yang cantik. Dan affordable jugak. 

Tambah lagi satu task. Sayang berjaya jadi photographer dan I tukang edit-edit gambar. Best gila kerja ni! I kinda like it. Tunggu ada rezeki, nak sambar satu gajet menembak yang bagus punya. Sesak-sesak, Pak Teh dengan Mak Teh boleh boleh je bagi harga kasih sayang. Muahahaha. Al maklum, anak buah ramai lagi dekat bawah-bawah, banyak lagi majlis akan menyusul. Hihihi.
 
Family portrait
Alhamdulillah, Kak Yong telah selamat bertunang dengan Hizwan. Welcome to the family. Ecehhh, Mak Teh pun baru gak, wangi lagi. Belum sampai setahun dah nak welcome-welcome ek. Majlis berlangsung dengan cantiknya. Tak dapat nak lepak lama sebab Sayang bekerja dan I pun bekerja jugak nak kena gosok baju Sayang.
Dedua couple ni anak-anak buah dan bakal jadi pengantin jugak!
Apa pun, sekali lagi ucapan tahniah. Kita jumpa May 2015 nanti k! Kali ni, sila dapatkan photographer yang power. Takat gambar kitorang nanti tak menepati kriteria. Tapi akan diusahakan jugak kot.... Hahahaha nak jugak! Moh cuci mata.

Ayah pengantin yang kacak lagi bergaya
Ibu pengantin yang cun melecun menten muda y'all dan adik lelaki pengantin yang gagah
Adik pengantin jugak yang baju hitam tu. Comel, pandai masak dan rajin menguruskan rumah
(promote anak buah nampaknya disitu ye)
Engagement dais
Bakal suami kepada anak buah I, beliau seorang yang kacak dan beriman
(Mak Teh dah puji sila belanja ice cream cake hahahaha)
Anak buah yang sudah one step closer :)
For more pictures do visit my Flickr. Mak Teh bajet sangat dah ni!

THE END!

No comments:

Post a Comment